Hej där

Det var ett tag sen, jag har haft fullt upp i skolan och med träningar. Det har var usel bloggande.  men ska skärpa mig. Helgen har jag spendrat med hjärtat, Han kom hit i fredags och jag lagade mat + efterrätt. vilket var supergott! Resten av familjen hade åkt till stugan så jag och rebin var ensama. VI somnade tidigt och i Lördags var det hur fint väder som helst, åkte in till stan och hade fotbollsträning. underbart. 
 
Åkte hem och ställde mig laga god mat igen, pepparbiff, ris, pepparsås, vitlöksbröd och sallad. Hur gott som helst. ibland får man faktiskt skämma bort sig med mannen min.  Efter maten var jag så mätt att jag knappt kunde röra mig men jag och rebin tog på oss och gick ut i skogen och gick, vi gjorde nämligen Geocahing, små lådor ute gömda som man letar efter. vi hittade en iallafall. det var super roligt!  
 
helgen har bara rullat på med mat, godis, pussar, teoriplugg och plugg. 
 
Nu ska jag sova. god natt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0