Halkan och glad

Sådär, nu har jag gjort veckan tunga del. Nu i en vecka har jag vart irriterad, arg och ledsen. vet ni varför? Jo bara för jag skulle göra Riskutbildning 2, Alltså halkan. eftersom jag har mina problem för tillfället blir jag 10 gånger  mer nevörs och tycker allt är jobbigt. Tanken bara att sitta och köra på en hel full bil av elever fick mig att börja gråta igår kväll. det var jobbigt.  Men som tur är har jag världens bästa kille som stöttar och säger allt löser sig och kommer gå bra,  även min familj. 
 
Fyra timmar senare är jag glad, för jag lyckades klara detta utan att vara hur nervös som helst och UTAN att min mage ballar ur. det är nog den bästa känslan jag har haft på ett år. kunna göra en grej utan att min mage ska få sitt egna liv. Nu har jag några körlektioner och 2 faser att klara på datorn sen är jag en av er med körkort. Längtar så!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0