helgen

det har varit dålig uppdatering här på bloggen. helgen spenderade jag med hjärtat och familjen, R kom hit på fredagen och vi åt god mat och myste i soffan framför x-factor. lördagen bestod av att röja hos mormor och morfars gamla hus.  där vi kom en bra bit på! resten av dagen var bara chill, tog det lugnt, avslutade kvällen med glass och med egengjord kolasås, krypte ner i sängen och kollade en skräckfilm, tätt intill hade jag min prins som krama mig när jag blev rädd. söndagen var också bara en lugn dag gjorde inte så mycket, Rebin åkte hem och jag åkte på träning.
 
Ny skolvecka och jag går bra tre dagar den här veckan för sen bär det av till London. när jag kommer hem är det höstlov och sen börjar jag mina 6 veckors pratik på ica.  när jag kommer tillbaka till skolan så har jag bara en vecka kvar innan jullovet och det äger! nu har jag snart gjort halva tvåan!
 
Kramisar.  bilder från fredags från min och lisas fikastund kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0