förlåt mig

förlåt mig för värdelös uppdatering, men jag har lagt bloggen lite åt sidan den här veckan.  Förra lördagen var det konstnatten och då åkte familjen + hjärtat ut och kollade på det. vilket var jätte mysigt att ha med hjärtat och gå i kalkbrottet och kramas, pussas och titta på allt fint, så mysigt!  
 
veckan har varit för jävlig, i måndags hade jag min värsta dag på länge. ;Min mage cp:ade loss, så min lärare skickade mig till skolsyster. där hon sa att jag kunde ha fått magkatarr, av omedveten stress. Efter att jag fick reda på det så har jag tänkt att det är sjukt vad jag är stressad.. tar verkligen inget lugnt längre. När jag försöker vila kan jag inte det för det bara spritter i mig, tusen tankar. men det är bättre nu! inte lika farligt som det var i början av veckan men ska iallfall minska på att stressa så.  
 
Helgen har varit kanon, I fredags hade jag tjejkväll här hemma, var mysigt och träffa alla! pratade,kolla film, x factor.
På lördagen spelade vi match och det var vår sista match från i år.  förlora men vi spelade så ruskigt bra, efter matchen åkte jag hem till mormor  hälsade på och fixade i ordning där.  
 
Sen kom rebin med 2 tåget och vi gick hem och myste,  tog det lungt. på kvällen lagade vi mat till familjen, vilket vi gjorde riktigt bra. vaknade upp vi R och sen trippade vi ner till ekvallen för att kolla på herrarna spela sin seriefinal match,  Erik gjorde två mål och jag är stolt över honom men det räckte inte ända fram!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0