jag är på rätt bana nu!!!

Ni vet när allt känns sådär jobbigt och man kämpar och kämpar för något, tills man blir så trött att man vill ta och slänga allt man har intill sig i väggen.. Så har jag känt de senaste veckorna. Men istället för att slänga mina läxböcker i väggen och inte ha gett upp, har jag istället kämpat med det som har varit jobbigt. Och vet ni? kämpar man så visar det även resultat.. Sitter här och deppar just nu över hur mycket jag egentligen har att plugga ikapp, alla prov och inlämningar som jag ska bli klar med på 25 skoladagar. När det är som jobbigaste och tråkigast att plugga nu får man sms av sin mattelärare som säger att jag fick B=VG+ på mitt matteprov och säger att jag är på mycket god väg.

Åh, nu är jag så glad att jag kan plugga hela kvällen. Fick någon ny slags energi!  Så ge aldrig upp även om det jobbigt orkar du lägga en extra växel på det du gör, får du även ett bra resultat. 

vill till spanien igen. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0