kändes som världen stannade upp.

Igår åkte jag och pappa till göteborg, tog in på vandrahem. vandrahemmet är riktigt fint. Jag körde hela vägen ifrån floby till Partille.  så det var dagens +  och nu till dagens -..
 
Igår bjöds det på något som jag aldrig har varit med om, pappa och jag skulle gå till slottskogen för att kolla på vårruset. När vi passarer ser vi en kille som blir påhoppad av fyra andra killar, den femte killen kom springades och hoppar på den här killen också.  En av killarna drar med honom in i ett hörn och resten sprider ut sig runt om kring ca 10 m ifrån och har koll.  Min första tanka var att det är väl några som skoj bråkar när dem hoppade på den här killen. Men när pappa säger att det trycker upp något i ryggen på killen som likande en pistol, ändra jag mina tankar rätt fort. vi fortsätta och gå och kollade lite smått bakåt, var ju lite svårt att inte titta vad som hände.. när detta hände mitt framför ögnonen på oss. Kvällen avslutade vi med Pizza och godis

Men nu till saken, vad gör vi i göteborg?  jo... kollar upp mitt knä blir det någon fotboll eller ej? Jag vet svaret men ni får vänta tills nästa inlägg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0