Åh vilken underbaaaaart väder vi har

Vaknade uppp brevid R idag igen,  tyvärr var det  inte lika fin morgon som det var igår.  Usch fy och blä vad jag mådde kasst efter allt festande igår, Illamående, mitt huvud bara sprängdes. Men det är värt det för kvällen var kanon, mycket trevligt folk.. så varför ska man vara dum och klaga?

Börja min dag med att köpa glass med rebin och syskonen, stekte i solen, spelade volleyboll. När jag kom hem bytte jag om och slängde mig direkt i soffan ute i solen och somnade, så nu har äntligen huvudvärken och allt släppt. Ska grilla ikväll med familjen, första gången för iår på hemma plan.. så bli förbaskat gott!

Just det nu har jag fått ännu ett sommarjobb. PERFEKT! och Jag börjar faktiskt redan den här veckan. Glad Tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0