Glassbilen

Den glada signalen från glassbilen spelas ute på gatan. Kommer in i mitt rum efter att ha varit i köket och ser att glassgubben har hoppat ut glassbilen. Märker att han står ute på gatan och kollar in i mitt rum, tänker inte mer på det men sedan ser jag att han förflyttar sig närmare mitt rum och tittar in då jag börjar fatta vad han gör, Tittar på hockey på min TV. tyckte att han stod kvar ovanligt länge idag. haha

Nu duschen och sen öva lite på redovisningen. Ska lägga mig tidigt idag så jag kan ta ut en lång sovmorgon imorgon! Sen hoppas jag verkligen HV vänder mot färjestad det skulle vara fint det!

Läste ut min bok igår, så jäkla bra! ska börja på tvåan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0