6 juni - sveriges nationaldag

Hej på er! Somnade tidigt igår kväll, vilket var vädligt skönt. vakande utvilad eftter 10 timmars sömn.  Åkte direkt till gymmet och gymmade i en timma. Åkte in till falköping efter att jag hade fixat till mig, mamma & jag åkte upp till Erik och emelie där även rebin var, fikade lite inna det vi åkte ner till stan för att kolla på klänning på vero moda. ÄNTLIGEN!  efter att ha åkt halva sverige för att leta klänning så hittar man den i lilla falköping.  Visar bild ikväll.


Nu ska jag städa mitt rum innan jag åker ner till ekvallen och säljer hamburgare på bilbingon. ikväll ska jag även lägga in bilderna på kaspers konfirmation och även fixa lite inför studenten med studentpresenterna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0