helgen + måndag



fredag i bilder: 1. lovisa snyggingen 2. jag, matilda och A 3.  kortspel på håltimma 4.  Mys på kvällen med världens bästa tjejer.


Lördag: åkte till skövde i min ensamhet och shoppade lite smått.  tog tåget till falköping ocg gick till bror medans jag väntade på att klockan skulle bli sju. Gick till Neuvoue  och käkade god mat med 11 andra tjejer ♥


söndag&måndag. igår spenderade jag en och halv timme på gym, resten av dagen blev slappdag, kollade när lillebror spelade ps3 och kvällen kollade jag 7 avsnitt av Sex and the city. Måndagen är snart över och jag har varit skolan som vanligt. den finfula bilden på mig och matilda bjuder vi på och sista bilden är tagen efter ett hårt och jobbigt pass hos sjukgymnasten. det går framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0