Ett inlägg till min vän Matilda Wennerdahl

Okej, nu tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om en person som står mig väldigt nära.
blåa ögon, blond, lång och smal, ja min bästavän helt enkelt! Vi börja gå i samma klass på högstadiet, våra tjejer i klassen var indelade i grupper det var Flobygänget och odensbergsgänget.  vi blandades inte med varandra riktigt, efter många möten så börja vi blanda oss försiktigt med alla tjejer i klassen men redan efter en vecka var det likadant igen.  FÖRUTOM att en enda tjej började umgås med oss flobytjejer, it was matilda! så efter några få dagar började jag och matilda snacka mer och mer med varandra och det har gått tre år nu. Ifrån att inte känna varandra alls till att känna varandra hur bra som helst, vi vet varandra strykor och svagheter.

så matilda.. du förstår nog inte hur förbaskat glad är att jag har lärt och känna dig. vi har haft så otroligt många och fina minnen och det kommer blir massa mera. När man inte är på humör så vet man vart man ska gå, jo till dig! du finns där när man behöver dig. man kan verkligen prata om allt med dig och man vet att det stannar där.
och jag släpper dig aldrig, du får stå ut mig i alla år! I love you, min bästavän! ♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0