Stressad till tusen

Började dagen med att vakna vid halv tio, både jag och Matilda skulle duscha och så fanns det inget varmvatten.fick elda upp vilket tog 100 år, klockan tickade och kvart i elva hade båda duschat och på något sätt var vi väldigt sega, för plötsligt var klockan tjugo över elva, tåget till Göteborg gick 11.57. Matilda stod och sminkade sig, jag sprang runt i huset och tjugo i tolv, smiter Lisen ut genom dörren, och jag efter för att hämta henne, där springer jag och Matilda runt i trädgården och lisen viftar på svansen som om det vore en lek, Men lite skinka kunde vi få in henne, efter att ha skrikit oss hesa, sedan gällde det att upp på cykeln och trampa iväg till tågstationen, vi slog nog rekord på att cykla dit! Nu sitter vi på tåget och är helt sönder stressade är helt uppe i varv! Uppdaterar ikväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0