good night my friend

Ska snart stänga av datorn, men tänkte skriva ett kort inlägg. Var hemma från skolan idag med, har lite lätt feber och migrän som det skriker om det. var hos mormor idag och städa där även moster Gittan var, vi pratade och sedan städade jag. Tack så mycket för presenten gittan & kjell! 

jag har bestämt att 2012 jag vara ett av mitt bästa år, jag ska göra så sjukt mycket roliga saker! det jag ser mest ifram imot är Italien som är två månader och jag kan inte vänta till sommaren då det kommer explodera av äventyr. LÄNGTAR!!!!!!!  och ni kommer få ta del av dem, I promise you! 

tråkigt inlägg, lovar ni ska inte få mer sådana inlägg
Godnatt



bilder från Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0