mina rädslor.

Visst har jag rädslor för spindlar och ormar, men är inte det jag kommer skriva om nu. För det jag det är faktiskt  mest rädd för är att förlora någon i min familj eller någon som står mig nära. Att förlora någon i bilolycka kan var det värsta som finns och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan någon som står mig väldigt nära. Och jag är även väldigt rädd själv för att åka ut för olyckor, ibland slår det mig i tanken att det kan faktiskt hända när som helst, man vet aldrig när, var och hur. När tanken tränger sin på i mina tankar, viftar jag bort den och tänker: Varför skulle det hända mig? Men man vet aldrig, en dag kanske det smäller.

Så jag försöker ta varje dag som dem kommer, njuta av livet och ta hand om mina nära och kära. Så mina största rädsla är att förlora någon som står mig väldigt nära. kände att det blev lite väl djupt och hårda tankar om detta inlägget. Men det är sant en dag står man där och man vet inte vad som har hänt. så ta hand om dom du älskar, peace ♥



Kommentarer
Postat av: Memi

Jag skulle kunna starta en blogg bara för att göra en sådan här insats men om jag skickar med länken och du publicerar så gör vi en insats tillsammans och tar hand om sådana som kankse inte är så nära och kära för oss men som behöver en hjälpande hand! Kram M



Har du en blogg och vill hjälpa 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 st stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj



2012-04-20 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0