små avslöjande

jag är rädd för åska, det är något jag verkligen hatar sen jag var liten. lägger mig alltid i sängen och drar täcket över huvudet när det åskar.

Jag blir väldigt glad när jag ser andra är glada. skrattar någon skrattar jag bara för att den är glad. kan vara vart som helst, stan, bussen, tåg eller skolan. okända och kända männsikor.

jag älskar skräck, men  jag har tröttnat på nu efter att ha sett runt 55 skräckfilmer detta året.
( Rebin ... du kan var glada nu, lovar att aldrig mer sätta på en skräck när jag är med dig, bara komedi, drama eller något liknade) ♥

Jag är beronde av rumble

Mina favorit smak på chips är Sourcream & sweet chili och Sourcream & onion

sist men inte minst..  jag har världens bästa pojkvän. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0