Från bästavän

Detta är till min fina vän Olivia!! Jag träffade Olivia när vi gick på högstadiet och har varit vänner sen dess! det är nog det bästa som kunde hända att jag och Olivia blev vänner först var vi inte så nära vänner men det blev allt mer och mer! hon är en super bra person och den bästa vän som man kan ha! hon finns alltid där när man behöver henne och du är bäst!! en bättre bästa vän får man leta efter. Jag hoppas att vi kommer att vara kompisar många år till så du vet kommer jag inte släppa dig.vi har våra stunder på både gott och ont men mest på gott! våra stunder då vi skrattat tills vi får ont i magen och gråtit av skratt. Du är underbar och kommer alltid finnas vid din sida, du vet att det är mig du kan vända dig till om det är ngt!

Älskar dig gumman! du äger <3

Puss från Bästavän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0