svar på frågestunden

Varför valde du handel?

Jag tyckte det verkade vara en bra och rolig linje som passade mig. Men nu ångrar jag att jag inte tog något med design och inredning.

 

Hur trivs du i klassen?

Jag trivs super bra! Klasskompisarna är hur trevliga och goa som helst.

 

Vem av killarna i klassen tycker du är snyggast?

ALLA!

 

Hur är gymnasielivet?

Det är både jobbigt och roligt, Från grundskolan till gymnasiet är det ett väldigt stort steg. Man får ta mer ansvar själv. Sedan är du ju roligt att starta om helt, för på gymnasiet vet knappt någon vem man är. Man läser ju en linje som passar en själv, vilket gör att skolan kanske blir lite roligare!

 

Vad var ditt första intryck av klassen?

Jag kände direkt att det var en klass som jag skulle trivas med, jag kände väldigt många sen innan.

 

Om du skulle tatuera dig....vart? och vad?

Jag skulle nog tatuera mig på insidan av armen. Amor vincit omnia som betyder kärleken övervinner allt skulle jag ha tatuerat.

Varför är du så söt?

Börjar med att säga tack! Jadu, jag vet inte riktigt. Jag har väl söta föräldrar. Haha

Vinter eller sommar?

Sommar helt klart! Jag älskar värmen, sola, bada, sena ute kvällar i shorts och linne är det bästa som finns! Vintern är för kall och det är inte alls lika roligt med vintern längre eftersom jag inte kan åka snowboard. Man måste ha på sig en massa kläder!

Hur lång är du?

160 cm

har du varit full någon gång?

Ja, det har jag!

Hur ser ditt liv ut om 5 år?

då är jag 21 år, förhoppningsvis har jag en pojkvän, jobbar och har en lägenhet i Göteborg. Längre fram sen så skulle jag vilja bo utomlands några år och sedan flytta tillbaka till Sverige och skaffa två små godingar.



Är du fortfarande knäsvag?

Ja, men måste släppa det och gå vidare.

Vad önskar du dig i julklapp?

Jag vet faktiskt inte, har inte tänkt på det alls!

Vad är det bästa du vet?

Det nog att vara med mina fina vänner, för då jag mår jag som bäst!

Vad för slags killar dras du till?

omtänksamma, brunhåriga/mörkblonda, bruna/blåögda, långa. Bra klädval! Hihi

vad är din favoritmat?

Tacos

vad gör du på helgerna?

Antingen är jag hemma och bara det lugnt eller så är jag ute med kompisar eller festar.

Gillar du att kolla på tv?

Nja, jag är ingen direkt Tv-människa, är det något bra på tv så kollar jag.

Vad har för skostorlek?

35- 36, små fötter jag vet.

Hur ser ditt rum ut?

Det är rätt så stort, på en vägg har jag gaderob och en tv, under tv har jag två bänkar. Sen mot andra väggen har jag en stor säng &fåtölj. Vid sängen har jag ett retro sängbord. Mitt rum är rätt mysigt som går i färgerna vitt, svart, ljusgrönt och grått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0