skriver av mig och tråkig göra dagen.

Allt är upp och ned, allt går inte riktigt som man har tänkt sig. visst tillhör det livet att allt ska inte vara perfekt. men ändå, man vänder och vrider sig och tänker: vad händer nu?


Efter en lång väntan nu har jag fått svar på mitt knä, inget positivt här inte! Menisken igen och det var en spricka i den och så var det något mer som vi inte riktigt förstod. nu väntar jag på tid till ortopeden och sedan får vi se vad som händer.  Jag hoppas verkligen att blir en operation och att de gör något ordentligt denna gången.  För jag vill slippa att ha så fruktansvärt ont i knät som jag nu, jag får ofta illamående känslan av smärtan. Men jag har redan bestämt mig för en sak!

Hur det än blir så tror jag inte att det blir någon fotboll mer, jag känner att jag vill inte riska mera än vad jag har gjort och jag vill kunna gå när jag är runt 40+. Men det återstår och se! Hösten blir som förra hösten skulle jag gissa!  


Dagens planer är städa hos mormor och sedan ge mig av till ekvallen för lite fotboll, ska kolla när mitt grymma lag som ska kvala. Efter matchen blir det en snabbis hem för att äta lite och sedan ner till ekvallen för att kolla på herrarna. Just det ska ta en riktigt lång promenad efter herrarnas match för igår när jag åkte till grolanda så på vägen dit såg jag hur  fina ställen som helst där träden där löven var röd-gula-gröna.  så fint!

puss 

amabo te, frater!♥

Kommentarer
Postat av: amandakusin

<3

2011-10-01 @ 20:23:21
Postat av: sv

<3

2011-10-02 @ 12:20:58
URL: http://liviabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0