Min helg

Min helg har varit grym, startade den med fest - Ålle. Förfesten o allt var så jäkla bra, har nog aldrig haft så roligt som hade i fredags! igår var jag hur seg som helst, hjälpte mormor att flytta till sin lägenhet och på kvällen åkte jag till linn för en mysig kväll med tjejerna! Kvällen bjöd ju också på dåliga stunder...

När vi skulle åka hem på natten så mötte vi en bil på grusvägen och han bländade både mig och matilda, efter att den har kört förbi  så åkte matilda ner i diket med mopeden. inget allvarligt hände. vi fick upp mopden och när vi skulle ge oss iväg, så hände det ngt, jag fattade aldrig riktigt vad som hände? men min moped åkte ner i diket och jag över den, matildas moped välte igen och vi blev stående där och förstod ingeting, tills en bil kom bakom oss och frågade vad som hade hänt. vi fick hjälp att dra upp matildas moped.. ja, bra avslut på kvällen. Matildas tå cpar och lika väl mitt knä.
Drog till hampus en snabbis innan vi skulle åka hem till floby och nu sitter jag i min säng o försöker plugga lite..
händer väl inte så mkt mera idag,  ska lägga mig sjukt tidigt ikväll för att sova ikapp de timmar som jag har missat i helgen. 

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0