lång dag

Precis kommit hem från lite jobb, känner mig totalt död, efter en lång dag i skolan till 15:35. Efter skolan träffade vi Hampus medans vi väntade på bussen. Ikvällen spenderar jag i Branschkunskapsboken, men först mat!
Nu kom min lilla bonde hem, lillbror har spendart två hela dagar i grannens laudgård. söt grabb det där! Överlycklig att få ha kört traktor, hans kommentar: Jag ska bli som Martin, Jag ska nog börja jobba där! Verkar som han går i systers spår, jag spendare alla mina eftermiddagar efter skolan i laudgården. det var tider det!

Jag har träningsvärk i armarna sen jag körde boxning,  klarar verkligen inte av att lyfta några tunga grejer.

HEEJ DÅ ALLA GODINGAR!
♥Mina fina matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0