Spanien

Här kommer första delen av spanien resan. 
ALLA BILDER ÄR FRÅN IPHONEN! Min kamera vägrar att lägga in bilderna på datan. *ledsen olivia*
måste ta o fixa  det, annars vet jag inte vad jag gör!!

Två bilder från flygplatsen.




Första kvällen, utanför hotellet.

Vattengympa. Philip är någonstans på bilden, Jag var med en gång på vattengympan och det var faktiskt riktigt jobbigt!


sött!





Äckliga vågor var det i havet, jag flög med i denna vågen som en fjäder.


här var det bara att åka med i vågen! tack o hej



Mer bilder kommer när jag har fått  ordning på kameran, den vill verkligen fungera just nu! Nu städa rummet för ikväll kommer mina godningar! Love ♥ Imorgon är det tandläkaren som gäller och sedan ska jag försöka hitta någon uteliggare som vill åka med till skövde eller Göteborg för lite fix inför fredagens fest.  tusen Pusssar på  er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0