KYCKLINGSVAMP

Jag säger bara!  jag kommer dö i stress, måste lugna ner mig!

Nu ska jag visa varför jag är stressad. kom hem för en stund sen efter har varit hos mormor,  ska iväg till Elin för hämta en grej, sedan ska jag ta bussen till stan, jag o matilda ska hämta lite grejer och vi måste springa ner till tågstationen för att hinna med tåget hem som går vid sex-tiden. sen då?  jo, när vi kommer till floby ska vi  hem till mig, Duscha, fixa oss på 30 min! JAG OCH MATILDA SKA FIXA OSS PÅ 30 MIN, LYCKA TILL!  sedan ska vi vara hos amanda vid sju för förfest.  okej. nu kan jag inte skriva mer ska kuta bort till Elin B! 

HEJDÅ KYCKLINGSVAMP ?

FRÅGA MIG INTE OM RUBRIKEN; Det var det första som ploppa upp i huvudet på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0