tillbaka

Jag tog en liten blogg paus som ni kanske märkte.. har haft fullt upp det senaste. Lite mycket nu i skolan, fast den rullar på lika bra som vanligt.  Är sjuk idag, så jag missade nationella i matte. Imorgon är det svenska prov som gäller och har pluggat på det nu så nu sitter det. Hoppas över till biologin och svenskan. Biologin har jag en inlämning om en månad men funderar på att börja lite lätt på den eftersom ja vet hur det brukar bli i slutändan. OCH om jag gör den nu så slipper jag sen.  Då kan jag vila resten av tiden.

Vi ska ha muntlig redovisning i svenskan om några veckor.  vi fick skriva precis  om vad som helst, och jag tog choklad, bara för jag älskar choklad + att jag ska göra ett test på klassen så det blir kanon.

NU måste jag plugga, puss!


Kommentarer
Postat av: Moster Gittan

Gött att du är back again!!! Men herregud vad mycket arbete med skolan!! Lycka till!!

2011-05-05 @ 23:29:45
Postat av: OLIVIA SVARAR

Ja, det är mycket nu. Men bara några veckor kvar sen är det slut :/

2011-05-06 @ 07:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0