god morgon på er

Har precis duschat ska snart ta och fixa mig. Har suttit och klickat runt lite på olika skobutiker och hittade några som skulle sitta fint! Har även hittat en skolavslutnings klänning från MQ.
- Mamma i år är det faktiskt jag som gå ut nian och då får jag köpa min efterlängtade "lite finare" klänning som du säger. 

Var nämnligen så att jag skulle köpa klänning förra året och gick in på MQ och hittade tre styckna som var hur fina som helst.  Men mamma tyckte inte samma, hon tyckte att det var väldigt fina för en skolavsluting om jag inte gick ur nian.. så hon sa att dom  skulle passa när jag gick ur 9:an, som jag faktiskt gör om 3 månader.  :(:(

Vi har börjat och kollat på skolavslutnings låtar redan, vi ska sjunga solskatten och så en till. Tiden får så otroligt fort nu och snart står vi i kyrkan och lipar.  Men om det är någon som vet en fin skolavslutnings låt kan gärna kommentera och säga vad den heter :)

Nu blir det fix, frukost, GÖTEBROG!  :D 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0