onsdag


skolan var som vanligt, det märks att det börjar bli sommarlov nu.  Alla lektioner är lugna och böckerna ska in. Badade 2 timmar idag på temadagen, underbart. vädret är så peeerfekt!
La mig i solväggen förut och somnade, fick rätt bra färg. Det gillas till skolavslutningen. :)

Jobbat har jag gjort och nu väntas en myskväll med vännen min, linn! <3
städning och tacos står nu på schemat.. och även tvätta av mina lera skor sen festen i fredags. förstår inte hur dom kan ha blivit så geggiga. vi gick igen sån väg:s

Pussssss




7 skoldagar kvar till sommalovet... men jag kommer fortfarande ha 3 år till med dig, och det känns underbart ♥ 
älskar dig bästa vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0