Torsdag

Jobbat hela dagen och nu ska jag ge mig iväg på mitt andra jobb.. Jag är riktigt trött och huvudvärken börjar stiga, blir att lägga sig tidigt ikväll. Jobbet på kyrkan är så härligt, vara ute och jobba i det fina vädret och samtidigt bli brun, underbart!

vet inte vad jag ska skriva mera? jag  har inga ider alls, ngn som vet något roligt jag kan ta och skriva i bloggen? :D

Imorgon träffar jag Ida för lite planering om fest nästa vecka och på lördag blir det party, låter som en riktigt bra helg.  Skaffade gymkort idag så ska börja i helgen lr på måndag! :)

Allt var så lätt när man var liten...


Kommentarer
Postat av: Moster Gittan

Sötlök!!!

2011-07-28 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0