saknad.

Att sakna någon så mycket, är otroligt jobbigt. Ju mer man tänker, ju närmare kommer man en tår. Det är en tår av saknad. Du är saknad, min älskade morfar!  Tiden går fort.. för fort. Jag ligger och tänker på minnen som jag har haft med dig. minnen som man aldrig glömmer♥
tänker på dig,morfar! ♥



livet går just nu upp och ner, en viss tid är allt bra, då livet verkligen leker och andra stunder då man har lust att springa en mil för att bli av med alla problem. fast man vet att det inte funkar.. imorgon ska jag försöka ta och göra så att dagen blir på topp. om jag misslyckas gör jag det.. då är det bara att ta nya tag.



Kommentarer
Postat av: Karin

<3<3<3

2011-01-02 @ 20:58:36
Postat av: Karin

Vilken fin header du har förresten Olivia! STOR kram

2011-01-02 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0