äntligen

är mitt rum klart, Pappa hann och bli färdig innan han fick brandlarm, vilket tur man kan ha ibland! har ordnat och pysslat där inne hela eftermiddagen, så nu är det snart klart. Ska bara upp en hylla och lite fotoramar. Bilder kommer imorgon om jag hinner.
Har grejat med min gamla kamera nu, ska beställa hem tre grejer till den, sen så kan jag sälja den. Hitta en bra sida med billiga kamera grejer * överlycklig*

imorgon ska jag dansa med skolan och sedan träna hos sjukgymnasten.  go dag med mycket träning, tänkte gå ut och springa på kvällen.. men mer om det imorgon. hela veckan kommer se ut som vanligt, lite pluggande, träningar och i helgen är det kalas  för mig.

Nejj, nu kan jag inte sitta här mer.. måste ta tag i engelskan, puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0