17 jan

Nu sitter jag framför datan igen... börjar repa mig efter dagen händelser.

sov inte ett skit i natt, låg med migrän och magont, så gick inte till skolan idag. Har sovit hela dagen, Vid tre hade jag en tid hos sjukgymnasten, jag fundera på ett tag om jag skulle ringa och säga att jag inte kunde komma.  Men det gjorde jag inte.  Så åkte tid och körde på som vanligt.

näst sista övning jag gjorde började jag må illa och fick ont ungerfär där hjärtat sitter, det börja sticka i kroppen. Drack lite och sen skulle jag göra min sista övning. Jag kunde verkligen inte lyfta benet. Allt blev svart och jag sa att jag blev yr..  så fick lägga min ner  med benen i högläge. gjorde ett nytt försökt, fortfarande lika yr, såg suddigt och mådde sjukt illa.  Ah, jag försvann helt enkelt.
Hon ringde pappa och berättade så pappa fick komma o hämta mig. 
skulle jag gå till en säng.. vad ska jag säga.. jag svettades som om jag hade sprungit tjejmilen utan att stanna i högt tempo.. riktigt äcklig kännsla att gå och man inte ser något, kroppen viker sig och man inte hör något, usch. Nu mår jag bättre  :)

Sitter och kollar på handbollen, sverige för mål på mål, riktigt kul att det går bra ;)
Igår fyllde jag år och jag fick att jag skulle få göra om mitt rum, jag ska måla tre vita väggar och en fondvägg.
har hittat fem favoriter, Jag har en som jag gillar riktigt mycket, den är grå med  vita och guldiga detaljer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0