13/1

Först måste jag skriva.. Ett stort grattis till världens bästa pappa som fyller år idag! ♥
dagen började med att man försov sig lite, mamma körde upp mig och philip.
skoldagen rullade på som vanligt.. fick information om frilutfsdagen som vi ska ha.. då jag inser att jag inte kan göra något, så jag kryssa i att stanna kvar i skolan och åka skridskor men det kan jag heller inte göra. *suck*
får se vad jag kan hitta på.
Efter skolan så tränade jag hos sjukgymnsten, som gick riktigt bra. Nu väntar jag och sjukgymnasten på svar som jag får 24 jan, när gubben har kommit tillbaka till jobbet, för er som inte förstår.  Min sjukgymnast anser att jag kommer kunna spela, eftersom mitt knä är så pass starkt nu. Men han som operarde mig sa att jag var tvungen o sluta.  så hon ska fråga gubben varför han sa så?  om det kunde leda till broskcell någonting(?)
så är lite smått nervös ;)

kom hem och firade pappa, drog till gymmet med Emelie och Erik, körde lite där.  ;)
och nu sitter jag här och inte gör ett skit, kollar handbollen. går ju riktigt bra för sverige.

Just det har gjort om lite smått i rummet. fast ni får vänta med att se ;) 

3 dagar kvar till jag fyller år. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Gubben??? Det heter ortoped. Jag sa ju det 12 ggr häromdagen....

Puss o puss!!!!!!!

2011-01-14 @ 16:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0