vill ha, ska ha!

hittade lite vårkläder som jag ska köpa om någon vecka. (:


1. En vit topp från Hm för 149:-  2. En brun/beige Blus från Gina tricot, åh jag älskar den.den kostar 199:-. Ska kolla om den finns i vit 3. höga Jeans från gina tricot 499:- 4. converse från stadium 699:-  5. En ring från lindex för 49:50.  6. En röd/rosa ring från H&M för 49:50 :-


Idag är det söndag och jag har hunnit med mycket det jag har planerat. Gick upp vid halv tio, slöade lite framför datan och sedan började jag städa mitt rum, Så nu är det väl städat. :) Tog på springkläder och mina nya springskor och sprang ner till till mormor.  Jag var förvånad att det gick så bra, jag trodde att jag hade tappat all min kondition efter skadan, men Icke sa nicke. sprang på ca 13 min riktigt bra om jag får säga ;)
städade av hos mormor och gick en sväng med hubbe. Ja och nu då?

jo nu sitter jag här och degar, ska snart ta tag i livet igen och börja plugga Kemi. ikväll blir  det långpromenad tror jag och  sen ska jag hinna med och göra 150x3 hopp.. alltså 450 snabba hoppreps hopp, kör nog lite styrka på det oxå (:
haha, känner att jag träna väldigt mkt det senaste lör-sön är denna veckan  och mån-sön är veckan som kommer. 
 
Fre: simning, fotbollsträning
lör: fotbollsträning:
sön: jogging, prommenad och styrka
mån:  styrkepass-sjukgymnasten och fotbollsträning.
tis: Styrkepass med laget
ons: kanske får ta en vilodag?
tors:  styrkepass hos sjukgymnasten
fre-  VILA
lörd. VILA
sön- ngn träning-


kemiboken väntar, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0