sportlov

Just kommit hem från en lång prommenad med Mamma & lisen. Riktigt skönt, efter den goda maten mamma lagade idag, när Farmor och Ingvar kom på besök för att fira mig. Denna veckan är det sportlov, har planerat lite smått. På tisdag ska jag, lillebror och Bästa Matilda åka på bio, Philip fick välja film och det blev trassel. 
blir lite pluggande, fotande i veckan oxå! :)

Nu ikväll ska jag och familjen åka in till moster lotta & amanda, mysa till det lite :)
Just det,  imorgon ska jag börja med mitt godisförbud, jag vet att jag har sagt det många gånger nu. MEN nu ska jag verkligen vara stenhård med detta. Det har nästan blivit godis varje dag och det är verkligen inte okej! 
godis blir nu mera frukt! 

Måste kila nu, ska åka nu, pusshej<3


Jag och våran fina hund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

två av mina fina älsklingar.....KRAM!!!

2011-02-13 @ 18:20:47
Postat av: emelie

fina du och eran fina hund :)

2011-02-14 @ 19:18:19
URL: http://emelieidanabbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0