Godnatt

Nu ligger jag i sängen och ska snaart stänga av datan. Dagen har bestått av skola,träning och stan.
Åkte in till stan och mötte upp matilda, fikade och handlade lite smått.
Jag hittade en ring(ovanligt) och ett halsband lite längre modell. Blir kanoners tills imorgon då jag ska ut och med några snygga brudar och festa.  kommer blir grymt! 

Kemiprovet jag skrev idag gick jättebra och  så jag vet att jag är godkänd. I träslöjden har jag nu börjat med en väldigt rolig grej, som jag ska ge allt för att få nå det där MVG,  vill inte ligga kvar på VG  så nu ska jag höjja mig i det. Grejen jag håller på me där hemlig. Ni kommer få se den när den är färdig. ;) 

  Resten av helgen blir det mycket fotboll och så ska vi fira mamma min ♥  som fyller år på Lördag.


God natt!
ska försöka ringa min bror nu oxå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0