Godmorgon

Jag vaknade tidigt idag, runt halv nio. låg och tänkte en stund innan jag tänkte sträcka mig efter mobilen.
Men, jag hittar inte mobilen.. lite smått panik. Letar i sängen och på golvet men  finns inte. Tittar en snabbis på bordet igen och se mobilen fast.... i Vattenglaset.  Jag måste ha lagt mobilen i glaset i sömnen, så nu har jag ingen mobil. Mobilen vägrar att starta och jag har försökt få igång min gamla samsung men den vägrar att starta, I need a telephone. Detta får vi lösa på ett eller annat sätt. 

Idag ska vi åka in  till stan och äta med mormor, blir mysigt det. vid kvart över tre har jag en tid hos sjukgymnasten, ska träna mitt knä igen, efter hostan jag åkte på i veckan. Blir kanoners.

nu ska jag gå och snacka med mamma min om  mobilen ;)
pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Karin

.......Det låter som vi är släkt?

2011-02-14 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0