fredag

Idag är det fredag. Sitter i sängen och ska snart packa badkläder, Ska åka och bada med pojkarna bus och malin ;) mysigt! Ikväll ska jag äntligen göra min första riktiga fotbollsträning efter ett halvår ;)

Igår var ida här, käkade pizza och sen gick vi till lanet-  Geek or die och kollade läget. Vi blev fast där till halv två, vi som bara tänkte kolla läget en snabbis. Men vi fick spela, hej och hå vad det var kul att spela.  :D
ska nog allt köpa css;)
Nej nu kan jag inte sitta här mer, Pappret om mobilen kom inte igår :( hoppas det kommer nu idag, så jag kan ta en tripp till skövde imorgon.

Puss ♥


Jag är på väg att nå målen.. men jag har bara en liten bit kvar.  jag ger inte upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0