vilken kväll

kvällen var kanon! På måndag kör vi party igen- lusse ålle!

 Igår på förfesten så satt vi ngr tjejer i sängen och prata. klara låg bakom mig och så tänkte jag att jag skulle lägga mig ner, men jag la mig ner lite för hårt för jag drog sidan av huvudet i hennes lår. ( lovar!! hennes lår måste vara gjort av sten). jag kände att min ear cuffs trycktes till ordentliget av smällen¨. så jag springer in på toan och kollar, springer tillbaka till tjejerna och säger att jag inte får loss den och att det gör förj*vligt ont. vi satt i en kvart och försökte få loss den, örat svullnadem och det gjorde inte det bättre, is och Smör fick bli en räddning. den satt så hårt att vi till och med bad om tång. I slutet när vi hade grejat och det gjorde ont som mest, börja jag må illa och där satt vi med en Hink framför mig, jag grät, 5 tjejer som stöttade mig och sa att jag var duktigt som stod ut och det lät precis som om jag skulle föda barn. Tack för hjälpen tjejer! ♥

Väntar på att mamma, pappa och philip ska komma hem,  jag ä hungrig och Lisen måste ut på en långpromenad. Jag har haltat  mig fram två prommenader med henne och det har inte gått så bra. ska börja med tacos nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0