2011

Året börjar lida mot sitt slut, hur var 2011 varit? 

jag kan klart och tydligt säga att detta har inte precis varit mitt bästa år,  men visst har det bjudit på många bra stunder också! Det har hänt mycket under året som jag har inte varit med om förut, saker som  jag försöker tränga bort  och saker som jag vill minnas. I slutet av nian var jag totalt off, tyckte allt var så  totalt ovärt.  Sommaren kom och jag spenderade sena utekvällar med min käraste vänner, åkte till stugan med mina tjejor i två dagar och bara levde livet, festade mycket av sommaren och jag mådde som en prinsessa.

Jag började gymnasiet, en ny start.  ingen vet vem man är, ingen känner en, så himla skönt och få  bara börja om! Hösten kom och på något sätt åkte jag ned i skiten igen, hösten har nog varit värst.  från nov fram tills nu har jag inte alls varit på  humör.  har är så otroligt ledsen på allt och det har hänt så otroligt mycket som har fått mig så nere. åkte på solsemester till Spanien, en riktigt bra semester!  Njöt av värmen och bara hade det gött, behövde inte tänka något bara vara avslappnad.  inga tider o passa inte behöva planera vad man skulle göra. tänk om alla dagar var sådana?

I Lördags var det jul, vilken kanon jul må jag säga.  Jag hade inte önskat mig något speciellt och så det var spännade att öppna julklapparna iår, jag fick mycket bra saker som lär bli mycket väl använda. Nu är det bara nyår kvar, firar in  2012 med alla mina otroligt fina vänner som jag har runt mig, året jag börja riktigt bra. 

2012 ska blir 10 gånger bättre än 2011, jag ska testa så mycket nya grejer och då menar jag det. Har en hel del nyårs löften som jag verkligen ska kämpa men, ett är att jag måste verkligen börja lita på mig mera och få ett bättre självförtroende. Jag har knappt något nu..  resten får ni inte veta! Jag tycket det var lite små läskigt att skriva om hur jag har mått/mår men kände att jag måste få ut det på  ett eller annat sätt. 

HA DET GÖTTT! HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0