liseberg 18/8

Ja, vart ska jag börja? Dagen var hel grym!  slutet på kvällen var ju värst, skrattade så jag nästan kissade på oss, jissies!

toaletten på tåget var det stopp i, vilet folket inte förstod och gick in dit och gjorde sina behov och spolade, tillslut svämmade det över toan och ut på toagolvet, Efter ett tag kom det en engelsk kille som skulle på toan, han stod och ryckte i toan och väntade.

Therese föröskte lite lätt på svenska, innan vi insåg att han var engelsk, då vänder han sig mot mig och frågar om jag kan engelska, jag svarar Ja! 
han undrar om det  var någon där inne.. eftersom jag satt o letade i bakhuvudet var trasig hette så sa jag bara no.  DÅ slänger therese ut kommentaren: it´s kaputt. och jissies vilket flabb det blev, inte bara vi utan  nästan hela vår vagn.

och ja? var det roliga slut,det kan jag säga med ett stort NEJ!
det kom en dam ochskulle på toa.. nu hade det gått så långt att kiss och vatten hade kommit ut i tåget, damen stod utanför toan.
therese säger:  det är översvämmning. och pekar på golvet. 
hon tittar på mig och jag förklarade lite på engelska varför den var låst o grejer. 
efter ett tag inser therese att hon är engelsk och vi får världens skrattanfall. 

Tack för hen helgrym dag! jag fick även med min andra stjärnvinst för iår, like it! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0