killen i min säng?!

skolstarten vad helt okej, lite nervöst i bilen in. klassen var också helt okej, känner till 3/4 av klassen lite smått och 1/4 består ju då av bara flobybor, känns tryggt! Fick inte så mycket sömn inatt, vaknade vid 22:15 av att det var för varmt. hade då sovit i 20 min.  Går upp óch hämtar ett tunnare täcke. och ja vad händer?  när jag kommer tillbaka till mitt rum ligger det en kille i min säng? jag får panik och skriker vad fan gör du här..?!  och grabben försvinner lika fort ut igenom dörren.... HAHA skämt o sido.

men när jag kommer tillbaka och tänder lampan ser jag världens fetaste spindel, 10cm från min kudde, får panik. så går o säger till pappa, men eftersom jag var på och petade på den, ramlade den ner och försvann så vi hittade den inte.  SÅ fick sova i philips gamla rum!

Nu blir det lite fix och sedan fotboll!





Kommentarer
Postat av: lovisa

Hejhej, allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett presentkort hos ingetsnack.se, där finns supersnygga trosor och kalsonger i olika färger och varianter, klicka här om du vill läsa mer/delta: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-presentkort.html#comment

2011-08-26 @ 08:26:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0