söndag.

Började dagen med att vakna upp i panik, tittade på klockan och såg att hon var 8:15 fick verkligen panik trodde jag hade försovit mig till skolan, då jag insåg att det var söndag. Lugnade ner mig och somnade om igen..haha inte första gången något sånt här händer mig. Idag ska jag spela match, sista träningsmatchen innan seriestart. Får hoppas det går bra, är lite smått taggad.

Jag måste beställa en klipptid snart, måste klippa och slinga det för ´nu har jag en rätt go utväxt. Fast jag stör mig ändå inte så mycket på den.topparna är slitna, så får be mamma boka en tid. Skulle sitta perfekt nu i veckan eftersom man har påsklov ;D

bye, ska kila ut en sväng nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0