nästa inköp



Hittade denna från Bikbok. Blev lite kär! inskaffar mig en sån på lovet som är nästa vecka, känns underbart!
Påsklovet kommer gå åt lite plugg och fest. Jag och ida ska koka ihop en fest underlovet, eftersom min ida fyller 16 på måndag! ♥

hur jag mår nu? Jo det är både upp och ner, grabben med stora problem gör det bara jobbigt för mig men han fick vad han behövde idag. Efter att ha stått och retat upp mig och sagt saker som gör mig grymt förbannad. vände jag mig om och frågade vad han har för problem, han bara skrattade och började igen och denna gången peta på mig då jag slåg till han och bad läraren ta ut honom från klassrummet. Ja vet.. jag får mina spel ibland..
Men annars är det bara bra.. skolan går riktigt bra nu, känns skönt. jag och några till tjejer vill sjunga på skolavslutning. men det återstår och se (:

pusss

Kommentarer
Postat av: Memi

Vad är det för jävla grabb som bråkar med dig? Ska jag komma och ta honom i örat?

2011-04-14 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0