just nu

just nu sitter jag i sängen och tänker.. som det ser ut nu så har jag kommer jag att komma in på handel! känns underbart. 178 var poängen för att komma in och jag har 210, men kommer att höja mig i två ämnen till, som jag vet nu.

För övrigt har jag börjat med ett "hemligt projekt" som ni ska få se om 2-3 veckor. mer än så kommer jag inte säga.
har en jäkligt go träningverk i låren och magen nu. Jogging till mormor, trädgårdsarbete i ngr timmar, powerwalk/jogging hem, 100 snabba hópprep, styrka för armar,mage,lår. Ja så har min dag sett ut, det kommer kännas  imorgon.
imorgon ska jag beställa ett träningskläder. Det var paket pris på stadium för 499:-, det var joggingbyxor,  jacka, och tröja. Det är precis det jag behöver! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, Imorgon är det en ny vecka med nya händelser.  En vecka av bara engelska. jag ska bara försöka prata engelska :)


natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0