5 april

vill bara säga att jag är lycklig och livet leker som aldrig förr!
vilket jag är glad över, efter några veckor som inte alls har varit på topp, men nu har det vänt, vilket är underbart!

Nu ska jag tacka ja till ett sommarjobb till... blir ungerfär tre sommarjobb i sommar.
två gräsklippingar, en hos en familj och den andra hos en äldre kvinna, sen blir det 3 veckor på kyrkan. Vilket jag ser fram imot väldigt mycket.  Jag ska få jobba med min kompis Vera och så var det ngn gubbe med namnet Roger Bergström..han verkar en go o glá gubbe.. det blir trevligt o lära känna han oxå! :) 
för han känner jag inte alls..

Nu
väntar sängen på mig och jag måste verkligen sova nu! :D
puss och godnatt mina fina läsare ♥



Kommentarer
Postat av: Memi

Han har jag hört talas om - Roger Bergström! Han pratas det mycket om här hemma

"Bässa spajkaj bollen med mej", "Bässa sör tjaktor", "Bässa mataj kossoj"

2011-04-06 @ 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0