tagg i hjärtat.

jag tror jag har fått en tagg i hjärtat.
Inget är som förut.
du har förändrats.
allt du skrev & allt du sa menade du inte?
Allt vi hade tsm kastade du bort.. 
just nu är det jag mot er.. ni är tre och jag är ensamm.
varför gör ni såhär?

lägret vi var på... då jag låg med huvudvärk och var sjuk.
var du hos mig och tog hand om mig.
på kvällen då jag nästan sov..   hörde jag lite svagt vad du pratade om.
dom sakerna glömmer jag aldrig. du fick mig att gråta tyst. 
du satt på din madrass och sa världens finaste ord till killarna som satt i samma rum.
du sa: jag vet inte vad jag  skulle ta mig till om jag förlorar olivia.-
och du sa 10000 gånger med fina saker.
men varför, varför kastade du bort det genom att gå bakom ryggen och snacka skit?
vi berättade för varandra våra största hemligheter,  för vi litade på varandra.. 
jag klarar inte hålla inne tårarna längre.. När jag fick reda på det i skolan blev jag som en liten myra..  jag ville sjunka ner under jorden och hoppas på att det var en mardröm.. men det var det inte..



Kommentarer
Postat av: Rebecka

ah, jag förstår vad det handlar om...

men du, om det är nåt så finns jag här :)

så du vet <3

2010-09-10 @ 17:34:36
URL: http://uforomeo.blogg.se/
Postat av: J.P

:/ <3

2010-09-11 @ 00:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0