stockholm.

Hej hopp, nu sitter jag på bussen till stockholm, inte långt kvar att åka  (;
bussen gick kl 7 imorse och nu har vi snart åkt i 4½ timma.  tanterna eller får ta o säga dom "unga damerna"  pratar i mun på varandra och vilket babbel det blir..  alltifrån Bakning, kläder, jobb, barnbarn. Tur att jag hade musik med mig. 
klara mig ganska bra att åka buss i timmar.. iaf fan när man ha dator+spotify.
´just nu lyssnar jag på en väldigt fin låt, lips of an angel. 

 och iår blev jag inte inlåst i bussen, vet inte om ni minns det, men förra året låste busschaffören in mig i bussen när vi skulle fika.. lite små roligt.  
fast det var inte lika kul att se på när alla går o fikar och när man  själv satt inlåst i bussen.  :s

vi kolla lite bilder på hotellet, om vi nu har tittat rätt att det var det hotellet, så vet jag inte vad man ska säga.. ungerfär så här..  OH MY GOD!!  det var ju nästan lyx ju.  skit fina hotell rum ;) men det återstår och se..
jag kommer att blogga på kvällarna och skriva vad vi har gjort.  (;

när vi kommer fram till stockholm ska vi ut och hämta nummerlapparna och sedan vidare till hotellet.
vi hinner nog med en liten shopping runda.

puss
jag saknar redan mina sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: julia

ha det bra <3

2010-09-05 @ 20:55:18
Postat av: emelie

SV: tackar! :)

2010-09-07 @ 21:18:27
URL: http://emelieidanabbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0