plugg.

Hej hopp, nu har jag suttit snart i 2 timmar och gjort engelska, det ni! Det var inte precis det roligaste man har gjort... men har man läxor så har man. 
imorgon ska vi lämna in både engelska papperna och novellerna.  och det är klart nu.. så nu är jag nästan läxfri. 
jag har 4 veckor på mig att läsa en engelska bok och om man ville bara ha g så  skulle man läsa en bok på 100 s . vg 200 mvg 300. har inte bestämmt bok än. ;o 
 vi ska även göra ett referat och muntlig redovisning på boken sen också. skolan rullar på som tusan..

mådde inte så bra igår efter skolan och inatt sov jag knappt något,  vaknade med huvudvärtk + sjukt ont i ryggen/magen och ja, jag mådde inte alls bra. så jag stannade hemma från skolan.

puss, nu är det matdags.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0