livet är tufft.

nu sitter jag och tittar på idol.. jag har äckliga smärtor i knät. Det gör sjuuuuukt ont!
jag har fortfarande Olle som favorit i idol, tycker att han sjunger grymt bra. vilken är eran favorit?

sitter även & skriver en novell som ska vara inne om två veckor... vill bli klar så fort som bara den! :d
mina tankar är åt alla  olika håll  just nu.
 sitter och funderar på att köpa hund.
tänk o ha en stor mysig hund som man kan mysa med  framför soffan.  åh..  vad lockad jag blir nu..
och hur blir det med fotbollen.. tänk om jag måste sluta?
kommer jag orkar att gå på festen på lördag hos sofia?
när ska jag  hinna fixa mitt hår?

det är lite av mina tankar just nu... får se hur det blir med det.

imorgon blir det nog skola tror jag.. ska iaf dit och om jag inte orkar åker jag hem vid lunch..
i helgen ska jag kolla på två matcher P16 och a-lag... det kanske får en på något bättre humör.

nu ska jag ta mina tabletter och lägga mig. god natt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0