jag ska ....

operera mig imorgon. Är lite nervös, faktiskt.  Men det kommer gå så bra så :)
Imorse när jag vaknade hade jag sovit med böjt knä.. jag tänkte inte så speciellt mycket på det.. så jag böjer ut det och det knakar till, som om man bröt sönder en pinne.  idag har jag alltså haltat och försökt o få med mig benet, har riktigt ont. Men imorgon är det slut på skiten (Y)

Imorgon är vi lediga, över ett halvår har vi pratat om att åka till ullared den 29 sep och jag har sett fram imot det.  jag tog med mig min kompis matilda... och dan innan man ska åka får man reda på att man ska operera sig. Så det blir ullared senare i höst istället (:
 



Kommentarer
Postat av: Mamma Misa

Så är det, gumman. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Får väl köpa ngt. passande till dig i Ullared (kryckor,rullstol...) Säger som du -- skönt att få skiten gjort.

Kram!!

2010-09-28 @ 17:52:51
Postat av: Rebecka

Det kommer gå bra :D

2010-09-28 @ 18:15:08
URL: http://uforomeo.blogg.se/
Postat av: moster gittan

Lyssna inte på mamma Misa, säg till henne att köpa massor av dvd, cd, tidningar godis chips m.m m.m. detta hör bara till när du nu blir lite konvelant. Kommer tänka på dig i morgon. Lycka till o kram

2010-09-28 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0