skriver av mig..

ni behöver inte läsa..  skriver bara av mig.


är så trött på allt.. Just för tillfället är allt bara bajs.. 
allt roligt som har varit roligt förut och bara tråkigt just nu.
jag saknar morfar, något enormt.  varje gång jag tänker på han... ramlar  det ner en tår.
varför?
ibland kan jag bara börja gråta.. för ingeting. Visst vi alla har dåliga dagar, men att sånna dagar varje dag i veckor är inte okej.  antar att jag är nere.  Men jag är jävligt glad att jag har några kompisar som verkligen bryr sig om en.. när man mår som sämst.
jag försöker gör en dag till det bästa. men orken finns inte alltid där.
försöker tänka på bra saker, funkar inte jämt. 

Nu längtar jag något enormt efter lisen.. hon kan nog pigga upp dagarna lite framöver.
skulle behövas.. <3



Älskade morfar, jag saknar dig något enormt. 
ligger och tänker på allt våra underbara minnen vi har haft tillsammans. 
när du hämtade mig i skolan och sedan skjussa mig till kyrkanshus.
när du skulle vila middag och jag skulle kamma ditt hår.  för du älskade det. 
alla minnen kommer alltid finns kvar, tårarna forsar ner för min kind nu.
morfar.. jag tänker och saknar dig hela tiden <3


det gör ont i hjärtat .<3


Kommentarer
Postat av: Gittan & Kokos

Hej älskade gumman!!! Du är så varm och klok i dina tankar och funderingar. Håller med dig i allt du skriver. Nu när er älskade Lisen gör entrè i ditt liv, kommer du känna sådan värme och glädje. Dessa fantastiska hundar lyssnar både när man är glad, ledsen, uppgiven, uppspelt, när man har en hemlis som bara Lisen får ta del av m.m. Ett riktigt stort lycka till nu med en fantastisk kamrat i alla lägen Kram

2010-11-07 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0