hej och hå..

förlåt om jag  inte har skrivit på ett tag... men nu är det sista veckorna innan sommarlovet, då är det alltid så mkt att fixa med..  :D haha. Ett prov kvar sen kan man släppa allt.  Tänk er, jag har gått ut 8:an snart, det har gått så jäkla fort.. Sen har man bara ett år kvar på Flobyskolan. jag ÄLSKAR tyska lektionerna nu, haha, i måndags var det ju underbart väder, marita satt ute och pratade med Annelie..  så kom ju våran über söta tyska grupp och satte oss där, jag börja undra när vi skulle börja.. jag tittade nog på klockan 10 gånger. vi började prick och klockan var kvart över när marita sa:

Marita - Nej, ska vi ta och gå in och jobba?
JAG- jag tycker att vi kan sitta här ute och bara ta det lugnt... vi har ändå inget att jobba med.
Marita-  det har du ju rätt i.

wow, marita lyssna på mig  :O se det blev att sitta ute i solen och steka i 30 min. tio minuter av lektionen gick vi in och körde en lek :P  dom senaste gångerna har vi sett på film  och suttit i datasalen :D


Imorgon blir det att åka och titta på bror när han spelar match & på lördag åker jag och isa till skövde och shoppar och på kvällen blir det att träffa ett härligt gäng och grilla... :D:D mysigt :D

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0